14 Temmuz 2007 Cumartesi

PDA-Pembe Domates Ağı-İlk Pembe Serüvenim



10 Temmuz 2007: http://www.agaclar.net/ de PDA diye birşey olduğunu öğrendim. İnternette araştırdım, heyecanlandım, gruba katılmak üzere başvuruda bulundum.




11Temmuz 2007: Başvurum kabul edildi. Gruba bir göz attım. Halen Pembe Domates fidesi alış verişi devam ediyormuş. Bende istiyorum dedim ve Ankara grubundan C.Ören'e mail attım. Kendisinde 5 adet fide varmış ve birini bana verebileceğini söyledi. Hatta bir de süs biberi fidesi verebilirmiş.




12 Temmuz 2007: Pembem oldu :) Çok mutlu oldum. Bir de süs biberi fidem. İki defa mutluyum... İşte Pembem ve Biberim:





13 Temmuz 2007: Pembem için bugün Ankara-Koçtaş'dan TORF aldım. Pembemi sayın C.Ören'in tarif ettiği gibi geniş ve derin bir saksıya aldım. Buna "şaşırtma" deniyormuş. Pembem şaşırdı:) İşte şaşkın Pembem:


14 Temmuz 2007: Blog oluşturabilecek zaman buldum. Daha da önemlisi 1 haftadır ağır işçi gibi çalışan bilgisayarı çok sevgili kardeşlerimin oyun oynamak adı altındaki zulümlerinden kurtarıp hormonsuz günlere merhaba dedim:)
Darısı başınıza...

4 yorum:

PDA Birol dedi ki...

Öncelikle PDA'ya hoşgeldiniz. Gruptaki bloglar arttıkça daha çok üyenin pembe serüvenindeki gelişmeleri takip edebiliyoruz bu yüzden her yeni blog bende farklı bir mutluluk yaratıyor. Pembe serüveninizde başarılar dilerim. Blog için ellerinize sağlık...

nalan dedi ki...

çok güzel arkadaşım ellerine sağlık...

tubaengin dedi ki...

teşekkür ederim:)
blogumda misafir görmek çok hoşuma gitti doğrusu:)

tulina dedi ki...

Hoşgeldiniz, yeni günlüklerin oluşmaya başlaması ne kadar güzel. Pembelerinizle mutluluklar, ellerinize sağlık.