16 Nisan 2008 Çarşamba

TERAS BAHÇEDEN HABERLER :D

Merhaba,
Terastan haberler var :D
Bir kere çilek fidelerim çiçeklendi:

sonraaa, mini bir domates bahçem oldu:


Başka neler var???

Cherry domates bahçeçiğim de olacak. Bu minikler de cherry fidelerim. Tohumdan çimlenip fide oldular.. Sabır sabır :D


Daha bu fidelerden çook var ama resimlemedim. Chhery terası olacak:)

Bu arkadaşların haricinde ahududumun geçen yılki fideleri öldü ama dipden sürgün verdi:


Son olarak bir biber fidem var.
Gladiolus-Glayol-Kuzgun kılıcı, Nergis ve lale'den oluşan bir aranjman denemem var bakalın nasıl olacak???

4 yorum:

canofer dedi ki...

merhaba benim gibi bir ankaralı bitki delisinin blogunu görmek beni sevindirdi. Bitki maceranı heycanla takip ediyorum
bol çiçekli .az böcekli günler

tubaengin dedi ki...

Teşekkürler canofer,
senin blogunu göremedim. en yakın zamanda blogun yayına girer inşallah. www.agaclar.net var bana kalırsa oraya takılmalısın. hem çok bilgi var hem de paylaşımlar/sipariş ortaklıkları oldukça geniş. faydalı olur zannediyorum.

canofer dedi ki...

Tavsiyen için teşekkürler,
ben www.agaclar.net i 2 yıl önce keşfettim, gerçekten çok yararlı bir site(zaten burayıda ordan buldum),benim henüz blogum yok ama yapmayı düşünüyorum...

tubaengin dedi ki...

kolay gelsin o zaman :D

sorunlarını paylaşırsan elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım.

iyi günler...